See sait kasutab küpsiseid. Saidi sirvimisega jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Lisateave

Tellimistingimused

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
2. Hinnad
3. Tellimuse vormistamine
4. Tellimuse eest tasumine
5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
6. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine
7. Nõuetele mittevastavate toodete tagastamine
8. Muud tingimused


1. Tingimuste ulatus ja kehtivus


1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja ostukeskkonna angelnails.ee (edaspidi Angel Nails e-pood) omanik Light Elegance OÜ vahel Angel Nails e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Angel Nails e-poe toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Light Elegance OÜ on õigustatud Angel Nails e-poe müügikampaaniatest ja arengust tulenevalt käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ja hinnakirja muudatustest jõustuvad vastava muudatuse avaldamisest interneti leheküljel www.angelnails.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teile tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi ja hindu v. a. kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.


2. Hinnad


2.1.Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigi käibemaksu 20%. Hinnad on esitatud eurodes. Internetipoe hinnad võivad erineda müügiesinduste tavahindadest.


3. Tellimuse vormistamine


3.1. Esmalt palume Teil vormistada ennast meie Angel Nails e-poe kliendiks kasutades selleks Logi sisse linki liikudes sellelt edasi Olen uus registreerimata kasutaja ja täita kõik kohustuslikud väljad (tähistatud tärniga).
3.2. Peale registreerimise kinnituse teadet ekraanil soovitame minna Minu seadistused alla (kodulehel üleval paremas nurgas) ja täita ära kõik väljad Kohaletoimetamise aadress all. Salvestamiseks kasutage välja Uuenda kontaktandmed.
3.3. Kui tegemist on juriidilise isiku või füüsilisest isikust ettevõtjaga, siis palume täita ära ka kõik väljad Firma andmete all. Seejärel saate oma andmed salvestada kasutades selleks välja Uuenda kontaktandmed.
3.4. Kui elate Euroopa Liidu ühes liikmesriigis ja olete juriidiline isik või füüsilisest isikust ettevõtja ja teil on käibemaksukohulase number, siis palun märkige oma number kommentaari lahtrisse. ( see tagab Teile käibemaksuvaba müügi).
3.5. Kõigile EL-i liikmesriikide eraisikute ostudele Angel Nails e-poe vahendusel laieneb Eesti Vabariigi käibemaks.
3.6.Kui olete korduvkasutaja, siis Teie andmed on Angel Naisl e-poes salvestatud ja Teil piisab oma konto avamiseks ainult e-maili aadressi ja salasõna sisetamisest.
3.7. Nüüd oletegi valmis, et alustada Angel Nails e-poes ostlemist. Selleks avage ribamenüüst Pood ning valige kategooria. Kui olete leidnud endale sobiliku toote, siis kasutage välja Lisa ostukorvi ning kodulehel ülesse paremasse nurka ilmub teie ostukorv, mis näitab teie ostu hetkelist rahalist suurust.
3.8. Kui soovite seda toodet osta rohkem kui üks ühik, siis asendage ostukorvis välja kogus all number 1 (vaikimisi ostate alati ühe toote) sellise numbriga, millises koguses seda toodet soovite. Peale muudatuse sisseviimist tuleb selle tegevuse kinnitamiseks kasutada välja „Uuenda ostukorv”.
3.9. Kui soovite jätkata ostlemist, siis liikuge jälle Pood menüüsse ja hakake uuesti tooteid valima.
3.10.Kui selgub, et toode, mille lisasite ostukorvi on vale või teile mittesobilik, siis on võimalik ta ostukorvist eemaldada kasutades selleks ostukorvis toote ees olevat punast risti.
3.11. Kui olete enda tellimuse jaoks vajalikud tooted välja valinud, siis järgneb ostukorvis tellimuse kohaletoimatamise viisi valimine. Vastavalt teie tellimuse kaalule näitab Angel Nails e-pood tellimuse kohaletoimetamise võimalusi koos saatekuludega. Kui olete oma valiku teinud, siis kinnitage kasutades välja Uuenda ostukorv.
3.12. Tellimuse kohalesaatmise kulud tasub Light Elegance OÜ Eesti siseste pakkide eest kui tellimuse väärtus on 64,00 € või enam. Kui tellimuse summa ulatub 64,00 €, siis Angel Nails e-poe ostukorv näitab kliendile automaatselt, et kohaletoomisekulud on 0 €. Tasuta saatmine kohaltub Itella posti teenustele. Omniva postiga hetkel tasuta saatmise võimalus puudub.
3.13. Kohaletoomise viisi valimisel palume olla ostukorvis väga tähelepanelik kohaletoimetamise piirkonna määratlemisel, kuna sellest sõltub kohaletoimetamise kulude hindamine.
3.14. Kui olete enda jaoks vajalikud tooted ja kohaletoimetamise viisi välja valinud, siis järgneb tellimuse vormistamine, mida alustate vajutades väljale Vormista tellimus. Seejärel avaneb Teile leht, millelt leiate Light Elegance OÜ Swedbank arveldusandmed. Veelkord on Teil võimalus üle kontrollida oma kontaktandmed, või siis lisada kommentaari välja täiendavaid märkusi oma tellimuse kohta.( Alati on võimalus paluda tellimus kokku panna ja poodi järele tulla, seega ei rakendu paki saatmise kulusid.)
3.15. Kui andmed Teie kohta on kõik õiged, siis vajutage väljale Tellimuse vormistamine. Seejärel saate Angel Nails e-poe automaatvastuse oma arvuti ekraanile ja e-posti aadressil, mis kinnitab, et Light Elegance OÜ on teie tellimuse kätte saanud.
3.16. Palun jääge ootama Angel Nails e-poe kliendihalduripoolset kinnitust e-posti teel, mis peale tellimuse personaalset ülevaatamist annab kinnituse, et tellimuse kinnitus on korrektne ja tellimuse eest võib tasuda. Või teisel juhul viib sisse täpsustusi tellimuse kinnitusse juhul kui Angel Nails e-poes oli mõni toode otsa saanud, aga seda Internetipood veel ei kajastanud. Kliendiga e-posti teel suheldes täpsustatakse tellimuse lõplik summa, mis jääb tellimuse kinnituseks.
3.17. Toodete müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Light Elegance OÜ arvelduskontole.


4. Tellimuse eest tasumine

4.1. Toodete eest saate tasuda tellimuse kinnituse alusel (14 päeva jooksul) koheselt MasterCard või VISA kaardiga.
4.1.1. Tasudes tellimuse kinnituse alusel saadab Light Elegance OÜ kliendihaldur e-meili vahendusel personaalse tellimuse kinnituse, mis sisaldab meie konto rekvisiite.
4.1.2. Tasudes krediitkaardiga saate kinnituse makse laekumisest e-meili vahendusel.
4.2. Tasumine toimub eurodes.

4.3. Arve saadetakase Teile koos tellitud kaubaga.
4.4. Teie tellimus tühistatakse juhul kui Te ei ole 14 päeva jooksul ostusummat tasunud.


5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine


 5.1. Kui tellimuse kinnituse eest tasumine laekub Light Elegance OÜ arvelduskontole tööpäeviti (E-R) enne või hiljemalt kella 15.00. siis Teie tellimus edastatakse posti samal päeval.
5.2. Kui kasutasite Omniva riigisisest standardpaki teenust (tellimuse maksimaalne kaal ei tohi ületada 20 kg.), siis tellimus väljastakse saajale postitamise päevale ülejärgneval tööpäeval, juhul kui tellimuse eest tasutud summa laekumine on toimunud Light Elegance OÜ arveldusarvele enne 14.00. Standardpakid väljastatakse kliendile allkirja vastu. Kliendile jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest. Standardpaki saadetist on võimalik jälgida. Saadetist hoiustatakse postkontoris 14 kalendripäeva, alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk saatjale.
5.3. Kui kasutasite riigisisest Itella SMARTposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse tellija poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires järgmisel tööpäeval juhul kui tellimuse eest tasutud summa laekumine on toimunud Light Elegance OÜ arveldusarvele enne 15.00. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Tellija mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk saatjale.
5.54. Kui olete Euroopa Liidu liikmesriigist ja kasutasite Eesti Posti rahvusvahelist tähtmaksikiri teenust (tellimuse maksimaalne kaal ei tohi ületada 2 kg), siis kaup läheb teele lennupostiga ja peaks jõudma olenemata sihtriigist vastavalt EL postiteenuste direktiivile saajani kuni 10 tööpäeva jooksul peale kauba teele panemist. Rahvusvaheline tähtmaksikiri väljastatakse saajale allkirja vastu. Väljastamiseks jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest. Tähtmaksikirja saadetist on võimalik jälgida.
5.5. Kui olete Euroopa Liidu liikmesriigist ja kasutasite Omniva Rahvusvahelist tähitud standardpaki teenust (paki kaal 0-20 kg), siis kauba saatmiseks kasutatakse lennuposti ja peaks jõudma saajani olenemata sihtriigist vastavalt EL postiteenuste direktiivile saajani kuni 10 tööpäeva jooksul. Rahvusvaheline tähitud standardpakk väljastatakse saajale allkirja vastu. Väljastamiseks jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest. Tähitud standardpaki saadetist on võimalik jälgida.
5.6. Kui kasutasite rahvusvahelist Itella/Smartposti pakiautomaadi teenust , siis tellimus väljastatakse tellija poolt valitud pakiautomaadist Soomes Helsingi piirkonnnas ülejärgmisel tööpäeval, juhul kui tellimuse eest tasutud summa laekumine on toimunud Light Elegance OÜ arveldusarvele enne 15.00. Mujal Soomes on pakid kättesaadavad 2-4 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Tellija mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk saatjale.
5.7. Enne saatelehe allkirjastamist (paki kättesaamise kinnitus) soovitame Teil tellimuse pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste korral märkida saatelehele sellekohane märkus. Palume teil vigastatud pakendiga tellimusest teatada elektronposti aadressile angel@lightelegance.ee või siis Light Elegance OÜ kontakttelefonile +372 6450099.


6. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine


6.1. Teil on õigus peale tellimuse eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimus tühistada (tavaliselt postitame 2-12 tunni jooksul), saates Angel Nails e-poe elektronposti aadressile angel@lightelegance.ee vastavasisulise teate koos tellimuse kinnituse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga või helistate Light Elegance OÜ kontakttelefonil +372 6450099.
6.2. Peale toodete kättesaamist on Teil 15 päeva aega toodetega tutvumiseks. Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 15 päeva jooksul toode või tooted tagastada või välja vahetada muu toote või toodete vastu saates Angel Nails e-poe elektronposti aadressile angel@lightelegance.ee vastavasisulise teate koos tellimuse kinnituse numbriga ja oma arvelduskonto numbriga või helistate Light Elegance OÜ kontakttelefonil +372 6450099. Light Elegance OÜ kosmeetikatooteid, elektriviile ja UV-lampe saate tagastada või välja vahetada ainult juhul kui toode on kasutamata ja originaalpakendis.
6.3. Toodete tagastamise korral punktis 6.2. sätestatud juhul tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (kaasaarvatud kauba saatmise kulud) 30 päeva jooksul arvates tagastamise soovi kohta teate saamisest. Klient kannab toote või toodete tagastamisega seotud kohaletoimetamise kulud kuni 10 € ulatuses.
6.4. Kui toodete tagastamise põhjuseks on Light Elegance OÜ poolt valesti saadetud toode või tooted, siis Light Elegance OÜ kompenseerib Teile lisaks ostusummale ka kauba tagasisaatmisega seotud kulud 10 päeva jooksul arvates tagastamise soovi kohta teate saamisest.


7. Nõuetele mittevastavate toodete tagastamine


7.1. Light Elegance OÜ vastutab toodete nõuetele mittevastavuse eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates toodete Teile üleandmisest.
7.2. Light Elegance OÜ ei vastuta:
1) Teie süül toote halvenemise/kahjustumise eest 
2) Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise korral
3) Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral
7.3. Toote nõuetele mittevastavuse korral on Teil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode Light Elegance OÜ kulul.
7.4. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos toote tagastamise kuludega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 10 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest. Teadet saate jätta Angel Nails e-poe elektronposti aadressile angel@lightelegance.ee või helistate Light Elegance OÜ kontakttelefonil +372 6450099


8. Muud tingimused


8.1. Kõiki Angel Nails e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
8.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.